Platan.pl / Blog / Organizacja ruchu

Blog

Smart Callback, czyli po nitce do kłębka

23.09.2022

Smart Callback, czyli po nitce do kłębka

Dzięki Smart Callback osoba oddzwaniająca na nieodebrane połączenie trafia bezpośrednio do pracownika, który się z nią kontaktował przez firmową centralę.

Proxima, Libra, Porady, Organizacja ruchu

Przeczytaj
Centrale
Zrób dobre wrażenie – pomogą komunikaty głosowe

03.03.2022

Zrób dobre wrażenie – pomogą komunikaty głosowe

Komunikaty głosowe, czyli jak zrobić dobre wrażenie. Kiedy stosować zapowiedzi głosowe w centralach, co powinny zawierać, jak je przygotować i gdzie zamówić usługi lektorskie.

Proxima, Libra, Prima, Porady, Organizacja ruchu

Przeczytaj
Centrale
Praca zdalna w praktyce przy użyciu centrali Platan

29.06.2021

Praca zdalna w praktyce przy użyciu centrali Platan

Jak wyglądała praca zdalna przy użyciu centrali Platan w czasie pandemii? Co najlepiej sprawdziło się w praktyce? Zebraliśmy doświadczenia pracowników różnych działów.

Libra, Telefony, Praca zdalna, SIP trunk, Platan Call Monitor, Organizacja ruchu, Porady

Przeczytaj
Centrale
Kolejkowanie – walka dobra ze złem

07.10.2020

Kolejkowanie – walka dobra ze złem

Nie lubimy kolejek. Czasem są nieuniknione, a dobrze zorganizowane usprawniają obsługę interesantów. Czym jest kolejkowanie połączeń i jak je skonfigurować.

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Kolejkowanie, Telefony, Porady

Przeczytaj
Centrale
Jak usprawnić pracę przychodni w czasie pandemii COVID-19?

23.09.2020

Jak usprawnić pracę przychodni w czasie pandemii COVID-19?

Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów w przychodni lekarskiej w czasie pandemii COVID-19? Jak zrobić w centrali automatyczną ankietę?

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Kolejkowanie, Porady

Przeczytaj
Centrale
Smartfon w Multi Phone vs przekierowania na komórkę

30.09.2019

Smartfon w Multi Phone vs przekierowania na komórkę

Dlaczego smartfon zdefiniowany jako port zewnętrzny w Multi Phone bije na głowę przekierowania na komórkę w centrali.

Proxima, Libra, Telefony, Organizacja ruchu, Praca zdalna

Przeczytaj
Centrale
Sprawna komunikacja między oddziałami

09.05.2019

Sprawna komunikacja między oddziałami

Jakie korzyści przynosi sieciowanie central z różnych lokalizacji w jeden spójny system? Przykład takiego połączenia w urzędzie fikcyjnego miasta Platanowo.

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Sieciowanie, VoIP

Przeczytaj
Centrale
7 sposobów, jak zorganizować ruch przychodzący w Primie

11.09.2018

7 sposobów, jak zorganizować ruch przychodzący w Primie

7 sposobów, w jaki można zorganizować ruch przychodzący w centrali Prima. Od prostego łączenia do wybranych odbiorców po trzypoziomową miniinfolinię.

Prima, Organizacja ruchu, Prima krok po kroku

Przeczytaj
Centrale
Czy małej firmie jest potrzebna centrala?

10.08.2017

Czy małej firmie jest potrzebna centrala?

Właściciele małych firm uważają często, że nie potrzebują centrali telefonicznej, skoro mają telefony komórkowe. Co kilkuosobowa firma może zyskać dzięki centrali, a czego nie osiągnie, jeśli do obsługi klientów będzie używać tylko komórek? Czy i kiedy ma

Prima, Proxima, Organizacja ruchu, Praca zdalna

Przeczytaj
Centrale